niedziela, 27 marca 2016

Witam na blogu

Witam na mojej nowej stronie.

Początkująca jednostka chcąc awansować do roli internetowego fejma (co raczej jej się nie uda) ma do wyboru bloga lub YouTube.
Niestety, gdybym zdecydowała się na to drugie wszystkich potencjalnych widzów odtrąciłby od kanału widok mojej twarzy
Założyłam więc tego bloga i mam nadzieję nawiedzać was tutaj jak najdłużej, co dwa lub trzy dni :)

Trochę o mnie
Jestem włosomaniaczką, zapuszczam włosy do pasa (teraz są do ramion, a były jeszcze krótsze). Zabrzmi to trochę dziwnie, ale pasjonuję się rysowaniem na paznokciach. Lubię muzykę, słucham głównie starszych popowych, czasem rockowych kawałków. Gram amatorsko na klawiszach. Dużo czytam, ale raczej nic ambitnego- głównie fantasy i kryminały.
Na razie wolę pozostać anonimowa.
Będzie wszystko to, czego na urodowo-lifestylowym blogu nie może zabraknąć-ulubieńcy, recenzje, tutoriale...
Mam nadzieję,  że ktoś tutaj w ogóle wejdzie że każdy znajdzie tutaj coś dla siebie :)
Zastrzegam, że nigdy wcześniej nie miałam bloga i jestem w tej kwestii kompletnie zielona. Przyjmę każdą radę i uzasadnioną krytykę.
Hejty są okej, ale wykażcie się kreatywnością :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz