sobota, 30 kwietnia 2016

Tutorial- Krok po kroku- Paznokcie Minionki

  Wspominałam już o tym, że uwielbiam rysować na paznokciach. Ostatnio znalazłam na to trochę czasu i stworzyłam nowe dzieło- paznokcie inspirowane animacją Minionki. Wyszły naprawdę uroczo i są dosyć proste, więc postanowiłam stworzyć dla was mały tutorial. Na angielskim YouTubie jest takich pełno, za to na polskich stronach niewiele się wspomina o rysowaniu na paznokciach. Mam nadzieję, że kogoś zainteresuję :).



  Okej, więc zaczynajmy.



 1. Zaczęłam od nałożenia ochronnej warstwy nowej odżywki z Golden Rose. Dzięki temu paznokcie nie dość, że będą chronione przed szkodliwym wpływem lakieru i przebarwieniami, dodatkowo wzmocnią się dzięki działaniu odżywki.
Więcej na jej temat za niedługo pojawi się na blogu.



2. Kolejnym krokiem było nałożenie na wszystkie paznokcie żółtego lakieru z My Secret. Jest to odcień 213 Lemon. Nie jestem fanką tych lakierów, ze względu na niewielką pojemność i śmiesznie małe pędzelki, ale niestety w Naturze nie znalazłam innych odpowiadających moim oczekiwaniom kolorów.
Ten akurat idealnie się na skórę Minionków.



 3. Teraz przyszedł czas na ubranka! Najpierw wymieszałam na kartce dwa lakiery: granatowy Sally Hansen Complete Salon Manicure nr. 828 Batbano Blue (który pojawił się u mnie w haulu marcowym) i kryjącą biel Pierre Rene Proffesional nr. 309 Pure White. Kiedy uzyskałam idealną barwę, namalowałam nią na każdym palcu niewielki prostokąt. Pomógł mi w tym cieniutki pędzelek, który zakupiłam kiedyś na małym stoisku 'paznokciowym' w galerii handlowej w moim mieście.
Od tych prostokącików poprowadziłam linie, co widać na kolejnym zdjęciu powyżej (oraz na kolejnych)



 4. Sondą z dużą końcówką zrobiłam na paznokciach kropki. Użyłam do tego szarego lakieru Golden Rose Color Expert nr. 96. Kiedy trochę wyschły, zrobiłam na nich kolejne, tym razem białe i trochę mniejsze.


 5.  Kolejnym krokiem było domalowanie pędzelkiem pasków, włosów i uśmiechów. Wykorzystałam tutaj czarny lakier z Golden Rose, ale tak naprawdę każda czerń byłaby dobra.
Zamiast pędzelka można też użyć wykałaczki.


 6. Później, używając tego samego lakieru mniejszą końcówką sondy zrobiłam kropki jako źrenice Minionków oraz guziki na ubrankach. Tutaj również wykałaczka na pewno by się sprawdziła.




7. Ostatnim krokiem było wykończenie całości Top Coatem. Tutaj również można użyć jakiegokolwiek transparentnego lakieru, jaki wam odpowiada.
Trzeba jednak pamiętać, że paznokcie powinny być całkowicie suche oraz, żeby robić to delikatnie, nie przyciskając mocno pędzelka. Inaczej wszystko się rozmaże i cała nasza praca pójdzie na marne.



Na koniec dodam kilka zdjęć prawej ręki (na której malowałam lewą). Wyszły troszkę gorzej, ale jednak całkiem nieźle. Jak mówiłam, to całkiem prosty wzór i można go namalować również lewą ręką :).




~~~~~ ~~~~~
I jak wam się podoba mój pierwszy tutorial?
Lubicie oglądać takie 'Instagramowe' paznokcie?
Jest z nimi trochę roboty, ale warto spróbować...

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz